EtusivuLaboratoriokäsikirjaTiedotteetTilauksetLähetteetMuut palvelutLaatuYhteystiedotTervetuloa asiakkaaksiKuluttajille

Asiakastyytyväisyys

Olemme vuodesta 2012 asti teettäneet vuosittaisen Asiakastyytyväisyystutkimuksen Innolink Research Oy:lla. Tuorein tutkimus on tehty huhtikuussa 2014.

Vastaajat jakautuvat YML:n toiminnan laajuuden mukaan yksityisiin, julkisiin sekä kolmannen sektorin asiakkuuksiin. Vastaukset edustavat asiakasorganisaatioiden ylimmän johdon, laboratorion esimiestason sekä muissa laboratoriotehtävissä toimivien mielipiteitä YML:n toiminnasta ja sen kehityksestä viimeisen kahden vuoden aikana.

Asiakkaidemme antama kokonaisarvosana palvelustamme vuonna 2014 on 9,3 (2013=9,2 ja 2012=9,1).

Parhaiten onnistuimme seuraavissa tekijöissä:

 

Vastausten sisällön oikeellisuus

9,5

Asiantuntemus

9,4

Luotettavuus yhteistyökumppanina

9,4

Laskutuksen oikeellisuus

9,4

Palvelualttius ja ystävällisyys

9,3

 

Kehitämme toimintaamme jatkuvasti saamamme asiakaspalautteen perusteella. Suurimpana panostuksena v 2013-2015 toteutettava koko yrityksen osallistava palveluosaamisen kehittämishanke.

 


Asiakastyytyväisyystutkimuksen 2014 tulostiedote
Lähetä palautetta | Avoimet työpaikatKaikki oikeudet pidätetään, Copyright © Yhtyneet Medix Laboratoriot Oy 2017